21 August 2009

Kek Lagi......









Ni lah gambar kek yang aku order dari nr yummie blog....kek coklat moist.kek kegemaran aku.aku order time aku balik ipoh bulan lepas.Puas hati dapat makan kek.Tambah lak makan dengan si kecil di keliling.erm....yummie...yumie....sedap menjilat jari.Siap tapau bawak balik johor lagi...heeee

Sal kek coklat ni....aku dah rase jugak beberapa org buat kek coklat ni...tp yang paling melekat dgn cita rasa aku..ada dua org...kek dia y lembut...dgn moistnye...erm...marvelous lah....klu korang nak order kek coklat ni...yang dok ipoh la....aku cadangkan sama ada di http://feenacakes.blogspot.com/ atau di http://nr-yummie.afzaiafandi.com/ kat johor ni aku belum lg jumpa y best. Ada sekali aku order kat johor ni lah ..nampak cantik giler..dia memang terow sal deco2 kek ni siap bukak kelas lagi.Tapi mak ai....kek dia keras..nak potong pun susah..rasa pun kureng....tp mungkin waktu dia buat kek kat aku terlebih tepung kot.Tp buat aku x nak order lagi.uhuk2.....