06 August 2009

Balik Ipoh

Lama Tak UpDete blog ni...mana taknye...balik ipoh dua hari.....heeeeee...dah bersarang gak blog ni....Awal2 bulan aku ambil cuti balik ipoh.Pe lagi susah hati la bos aku.Dah macam cacing kepanasan.masuk hari ketiga bos dh fon aku suh balik keje...heeeee...Baru dia tahu.Aku Pun Satu..dah tahu keje banyak g cuti wat pe...Aku cuti sebab ada interview kat ipoh...Senang hati balik ipoh walaupun dlm kepala ni dok pk keje2 bertimbun2 atas meja.Lagi Senang hati balik ipoh dapat makan kek coklat...heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..siap bawak bekal ke johor lagi kek coklat tu.
Sal Balik Ipoh ni banyak gak nak story..story interview dalam sejaharah hidup ku.Nanti lah story...dah penat ni...rini baru sampai dari Ipoh...Esok dh nk bertungkus lumus siapkan keje.So nka rehatkan badan lak....byeeeee