02 June 2009

Dari Utara Ke Selatan

Tak sabar nak tunggu 5 jun ni.....erm....very happy sgt2....tahu tak nape? 6jun kan cuti.tapi bukan cuti tu yang aku nantikan.Orang dari utara nk ke sini.Mestilah My family y nak datang ke JB ni. Tp kakak aku no2 tak dpt dtg...kakak aku y sulung tgh sarat mengandung pun nk dtg jugak.dh nak bersalin awal bulan 7 tu...leh lg jln jauh2...jgn bersalin awal dah cam aku...(sonok nk dpt anak buah baru)Kedatangan mereka amat aku nanti kan dr sejak aku berada di JB lg.Rindu kat fmly pun berkurang lah sikit.

Aku dah beli langsir time offer kat Jakel ritu....skrg tgh cari2 nk hantar tempah nk jahit lak.So borak2 dgn mak aku....tersenyum lebar lah aku bila mak ckp dia akan jahit langsir aku tu...cuma kening dia aku kene anta tempah la...mak aku tak pandai nk desing2 kening dia...Mslhnye lak Mesih jahit mana nk cari..Mak ckp dia bwk...heeeeeeeee...best2...mak aku skrg tgh suke jahit menjahit ni..sejak ada mesin jahit baru ni.Tapi anak nye..sorg pun tak suke...heeeee...kami senang beli siap je..ahak...mmg tak tumpah kuah ke nasi lak.

erm....Mana nak bwk dorg ni yek...aku pun tak thu sgt apa y menarik kat sini....pastu nak masak pe yek...nanti Fmly Cik Nur aku pun nk dtg...erm....so barang dapur kene ada lengkap ni...(nampak sgt jarang masak)Nasib mak sendiri y dtg..tak kisah sgt..dah masak sgt dgn perangai anaknye y satu ni...kalau mak mertua dtg...kelam kabut jugak...ahaks...

Sesekali org utara ke selatan best jugak.....Hitung hari lagi lah ni...