26 June 2009

Orang Baru Dalam Keluarga Ku

Semalam Pagi aku dpt msg dr abg iparku suami kepada kakak ku y sulung. Msg tu menyejutkan dan mengembirakan. Alhamdulliah semua selamat.Kakak ku selamat melahirkan putere ke 2 nya semalam dgn cara pembedahan. Kakak ku mmg pilih tarikh 25 mungkin sebab nak sama tarikh dengan anak sulungnya kot. So sekarang cucu mak tok dan wan (ayah dan ibuku) ada 6 lah...3 lelaki 3 perempuan. Dua tahun ni mak dan ayah ku dpt 2 cucu lelaki. Dulu Ramai cucu perempuan.Ni yang buat aku terseyum sorg2..tahu tak kenapa...kakak aku no 2 dah lama nk anak lelaki, siap dah ada nama lagi. Sekarang anak dia ada 3.semua heroin belaka.
Then bila lah aku dpt balik kampung tgk anak buah baru ni...adoi!!!...ni lah mslh aku....kekangan masa dan perjalanan yang jauh.Tgh dok belek2 kelender dgn jadual kelas aku & jadual kelas my love.Dok tengok time mana free leh balik tengok anak buah baru.
p/s : Taniah buat kakak ku y sulung melahirkan baby boy baru. Baby boy....selamat datang ke family yang penuh kasih sayang....ngeh...ngeh... : )