20 June 2009

Salamat Hari Bapa

Sempena hari bapa besok nk buat apa yek.Esok ayh aku ada dgn aku.Beter bg kad.Ayah aku ni garang orgnye.Birthday dia pun kek2 dia tak berkenan...hari lahir pun dia tak ingat.Selalu kami wish je..kdg2beli hadiah...kalau bg baju ke..seluar ke....susah sikit..ayah aku ada citarasanye tersendiri.Abah kami susah nk bg respon sikit bab2 celebrate2 ni.Cam mana pun kami still ingat and wish.
Then sempena hari bapa besok bg kad lah.Menjelang hari bapa ni kdg sedih pun ada.Banyak benda dan kenagan dgn abah.Serba sedikit tentang aku dan abah.Antara anak2 yang lain..aku paling lama dok betul2 dgn abah dan mak. Y lain bnyk di asrama.Abah dgn aku dulu selalu berulang dr ipoh ke felda lasah sama2.Aku y selalu naik kete putih abah tu(kete lama tu).Ringkas kata aku je ank y abah akan ambil dan hantar ke sekolah.Aku jugak y abah selalu marah dan aku jugak y selalu lawan ckp dgn abah.Anak lain belum lagi.(banyak jugak dose aku dgn abh)Aku jugak pnh tengok air mata sorg ayah(sedih part ni).Abah ni walau garang2 kadg2 nampak cam tak syg anak(nampak je...)tapi sendiri akan dpt rasa abah syg anak2 bila dia ambil thu sal anak2 dr ank y lain.Abah dulu suh nasihat adik suh aku.Nak tnya sal kakak dan abg aku pun kdg2 tnya aku jugak.Ye lah dah aku dok lama dgn abah.Terasa cam anak kesayangan abh lak.Seumur hidup aku..abah tak pernah ucap happy birthday @ taniah sbrg kejayaan aku buat ( ada ke kejayaan aku buat..ahaks..)Tapi bila aku dh kawin ada sekali abah hantar sms ucap happy birthday.Terharu sunguh...juga pernah jugak sekali abah ucap tanih masa SPM..tapi pas tu kena bambu balik.
To abah..teh sayang abah walau tak pernah ckp.....Thank for all...tak terucap oleh kata2.Selamat Hari Abah dan panjang umur juga sihat2 selalu.