12 June 2009

Pendaftaran

Bulan ni aku dgn my love akan membuat pendaftaran belajar. Leceh tul nak isi borang2 ni.....my love punya borang lg leceh...nk kene mati stamp lah..nk saksi lah..borang pun bnyk gak. 13hb my love nye pendaftaran. 21hb lak aku..selang siminggu je....my love kat skudai aku lak kat shah alam..so bnyk lah gak nk prepare.

Harap hari pendataran berjalan dgn lancar.My love dh makin berdebar sebab esok dia akan mendaftar diri.Perancangan awal kami akan tdo hotel kat erea sana walau pun dr rumah tak la jauh mana.sejam je berulang. Mak mertua ku pun ada join sekali esok untuk meriah kan hari pendaftaran my love....heeeeeeee

Then minggu depan aku pulak. Part aku susah sikit lah...nk kene pk aiman ni...so aku inport mak aku tuk jaga aiman sementra aku daftar dah melalui sesi2 pendaftaran. Aku dh sewa home stay dekat2 tempat aku nk daftar...maklum la..aku dgn my love ni mmg fobia jln2 kat selangor dgn kl ni...sosat kang...lg susah..di tambah lg kalau aiman dh nagis2...boleh pecah otak o....tensiiiii

Doakan aku dgn my love menjalani kehidupan dgn penuh kesabaran dan diredoi sbg husband&wife , mother& father juga sebagai student.Moga berjaya utk aku dgn my love...caiyok2...