23 June 2009

Demam & Jadual Pack

Balik dr pendaftaran trs demam....bukan takat demam je..selsema & batuk sekali.Aiman lak selsema jugak...sian anak ibu.dah dua hari tak baik selsema ni.Isnin dapat mc 1 hari.Esok tak baik jugak g jumpa doktor lg sekali.Kat office lak mak aiiii....air condnye....sejuk giler...boleh beku.cam mana selsema nk baik.Aku risau penyakit y melanda baru2 ni je....daftar tu dh jumpa bnyk org...doa2 lah aku dijahui penyakit y seram tu.Doa juga aiman cepat baik.Aiman 2 ,3 hari ni najis keras lak....nasi aku bg tak cukup lembut kot.Bertambah risau aku kat aiman.
Biasa la dah daftar akan dpt jadual kelas...aku dgn my love plan awal nk balik ipoh cuti merdeka ni...31 ogos.Tp kene cancel.My love ada kelas.Than plan B balik cuti 1 ramadhan. Tp aku pulak ada kelas.Then how????? Bulan 12 lak cu aku nk buat kenduri kawin.bulan 12 jugak aku ada sesi outdoor photografi.Then rombak balik jadual.Hope y tu tak ada masalah.Yang paling frust nak balik ipoh tak ada masa.Jadul pack.Time aku free my love lak ada kelas.time my love free aku plak ada kelas.Cam mana??.My Best friend kawin nampaknye tak leh dtg...hajat hati nk sgt tengok dia naik pelamin.Tunggu dan lihat je lah..dapat dtg atau tak....tahun depan cam mana pulak jadualnya....erm....