09 May 2009

Peristiwa Pengajaran kat aku...

Minggu ni mmg bnyk keje. Dh awal bulan selalu memang cm tu lah. dari tengah bulan sampai awal bulan mmg bnyk keje. Banyak keje aku x kisah...aku suka..dari tak da keje...dok melagngut je kan..Kalau time x ada keje....sampai 2,3 minggu free..time tu tension giler..mula lah ngadap internet ni je sepanjang kat office.eh...aku bukan nk cita y ni sebenarnya.Minggu ni my bos bnyk bg aku bengang tul..menguji tahap kesabaran aku.Banyak songeh dan tak logik dan di luar bidang tugas.Nak dijadikan cerita one day...hari tu mmg aku hot dgn my bos....mungkin Allah nk balass cash kat aku..waktu lunch ada custumer dtg nk ambil dokumen..ada sorg kat opis aku suh ambil kat ats meje aku.tp dokumen sbnr dlm laci aku..bla aku balik dr lunch aku org pjbt g thu customer ambil dokumen ats meje aku...dh start gelabah aku...dokumen tu x sain lg..dokumen tu nak hantar ke singapore...dokumen penting lak tu..sal duit lak tu...aku dh pk..mati aku kene bambu la dgn bos2 atas...cm mana nk bg tahu bos ni...Alhamdullilah la kwn opis aku tolong...g runner kat opis custemer ambil dokumen tu...akhirnye bos aku tak tahu apa y jadi..tu lah salah aku gak...yang letak dokumen atas meje sapa suruh...nk kene belanja kawan aku tolong aku...time kasih bnyk2..pas ni..tak letak apa2 atas meje lagi.pengajaran tul...