13 May 2009

Comforter Aku Rosak Kerana Dobi.

Aku taip dalam keadaan yang marah amat sangat.....hari ni memang aku geram sangat..aku hantar comforter aku kat 1 kedai dobi taman rinting....bila aku nak ambil barang aku...aku tengok dah koyak....bukan sikit...banyak lak tu...hati panas...bos dia x ada...suh datang esoknya..so harini lah..aku pergi dengan my love...aku ni baran sikit so bawak my love...aku tak kisah sgt kalau harga barang aku tu bawah 100...tapi barang aku tu harga atas dari 500...kalau korang marah tak...dah la tu ganti dengan cadar hospital.Jumpa tokey..dia cakap mmg aku hantar koyak....dulu aku hantar pun koyak...telinga aku berdensing dengar...aku ckp aku hantar barang aku kat dia je...kalau koyak dia lah yang bagi koyak...dia mati2 tak ngaku..sapa nk ngaku dak...dah la tak jujur...tak bagi thu aku koyak...aku g ambil diam je...tak cakap koyak...then dia ckp lg kat bawah resit ada tulis sebarang kerosakan tak ada ganti rugi..upanya ada syarat tersembunyi...memang ada tulisan kecil bawah risit...hati makan panas..aku mls nk cakap bnyk..my love lak cakap2 dgn dia...still tak ngaku...aku dh panas sgt...nasib kat tangan kosong kalau ada botol mmg aku baling dah...sebab tak tahan marah aku masuk kereta....aku tekan hon kuat2..panjang2......samapai la my love lari2 masuk kete...apek tu pun dah suh my love tengok aku.....aku tak kira...dah main tarik2 tangan dah dengan my love hon kereta...my love say..sabar2...bawak nyucap.......geram o.......aku tak kira la sapa pandang pun....tokey kedai dh masuk dlm..aku mmg saja hon lama2 depan kedai dia...biar semua kat situ tahu aku ngamok kat kedai dia.dah geram sgt kereta pun aku dah tak leh bwk...so my love yang bawak pulak.Nasib my love ada...gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.............dalam hati aku tekad nak balas dendam...siap la ko.....tp aku nk wat apa....my love say...dah la...jgn dendam2...tak elok....aku dah jadi ibu sekarang..dendam2 tu buang je...baran tu pun kene kurang kan....terdiam aku....betul jugak.ada hikmah kot.Ira....sabar3...sabar3..angap tu bukan rezeki aku...(ni ckp dgn diri nak tenang kan hati y marah)