15 May 2009

Alhamdulillah....akhirnya dapat jugak...

Tiada perkataan lain nak ucap..syukur alhamdulilah...akhirnya ada jugak rezeki aku....tahu ke dapat apa ni...sebenar nya aku dah apply sambung belajar..aku aply borang upu..isi borang utk buat pendidikan...borang buat fulltime belajar..part time belajar...then sekarang musim keluar result semua permohonan aku...permohonan pendidikan gagal...permohonan fulltime belajar pun dukacita....bukan rezeki aku disitu kot...theb rezeki aku rupanya di uitm shah alam.....aku berjaya dgn permohonan buat pjj....akhirnya.

aku sebenarnya rasa teruja jugak...satu cabaran baru.bnyk y nak kene atur balik...dr segi kewangan,suami dan anak.Kewangan....kene buat bajet baru..kene cut sanan sini sikit..kene lagi jimat lah..then aiman cm mana bila aku tak ada...ni kene bincang dgn pengasuh aiman....bukan tak nak bagi my love jaga...my love tak yakin boleh jaga.Sebulan sekali je......sebab kelas sebulan sekali.My love mmg izinkan aku sambung then tak kisah sponser aku.Tp terpikir jugak...kalau my love pun diterima sambung buat pjj jugak...erm...mana nk cari modal ni....insyallah ada rezeki lbh kot nanti.Bersusah-susah dahulu.

Tangga untuk berjaya adalah usaha....my mum ckp...kuatkan azam buat part time...Pasti boleh..insyallah...(azam?????)