24 July 2009

Rindu Aiman

Keje tengah tak de ni...ni lah masa nak upda blog ni...time ni jugak teringat sal hari pertama aku tingal kan aiman kat pengasuh satu malam.Tangal 11 jul y lepas aku menaiki bas tranasional ke klang meningalkan aiman. Dalam hati dok ingat kat suami dengan aiman je.Fon suami tak angkat mungkin dalam kelas lagi kot.Fon mama lak ( pengasuh aiman).Alhamdulliah mamanye ckp OK.tak meragam..baik je...siap bwk naik moto dan jln2.Mamanye ada ckp..."ni mak dia yang rindu ni..aiman OK je...jgn risau..ni mak dia yang nagis rindu anak ni"....hati mmg tgh sedih bila mamanye ckp cam tu.Adoi!!!! air mata tak tahan dah...cepat2 habis ckp dgn mamanya.Cari tisu dlm beg.ada 3 pek tisu...apa lagi dok lap air mata la.....uwaaaaaaa....uwaaaaaaaa.....nasib gak malam so tak nampak sgt lak aku nagis dalam bus.uhuk2....nagis puas2..habis dua pek tisu lap air mata campur sekali mukus2...heeeeeeeee.Dah nagis lege hati.Minggu ni...no air mata lagi..aku tekad stop belajar.Lagi pun kos aku tu no market value dan bukan minat aku. My love say mintak lagi next year dengan bidang dan minat aku lak.Tapi rasanye tak kot.Aku lebih suka berkerja di rumah.sal ni next story...bye...