07 April 2009

Hari Ibu @ Mother Day

Korang tahu tak bila hari ibu @ mother day ni???.....Hari ibu ni jatuh pada 10 may.....then pe lg..plan la apa2 utk ibu tercinta...hari ibu hari y sesuai nk ucp thank ke apa2 ayat pada kat hari ibu...kalau nk ckp hari2 biasa tak terucapnye..kang org kata buang tebiat lak....so every year mmg aku akan bg kad paling kurang...but this year aku jauh lak.......so sebagai ganti diri kad masih ada.....tapi ada suprise utk ibu tercinta...tunggu ye mak.......teh dah plan utk hari ibu ni khas buat mak...walau jauh still nak ucap kat mak hari ibu......kite sama2 tunggu hari ibu nanti...
yang seronok hari ibu tahun ni....aku ada 2 ibu.....kurnian Allah......1 ibu y megandungkan aku dan melahirkan aku...dan 1 lagi...mama ku....ni ibu mertua....untuk ibu mertua pun tak kurang ketingalan ada suprise jugak....walau suami ku cakap tak pernah sambut...malu katenye.....tak pe...tahun ni aku y ajar.....luah kan thank ke apa2 lah dlm kad hari ibu. So hari ibu tahun ni tak sabar2 aku...segala plan dah atur...tingal nk jalankan je......nanti 10 may aku citer pe ye...sekarang x leh...nanti pecah rasia.